thesims3mollan

Direktlänk till inlägg 14 april 2013

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av Mollan - 5 maj 2013 12:15


Ni har säkert märkt att jag inte skriver något här så ofta men det beror på att jag har en ny som heter: http://simsmollan.se/ Så kommentera gärna där iställer för här:)     ...

Av Mollan - 2 maj 2013 14:16

  Tycker dem är så söta ♥  

Av Mollan - 1 maj 2013 20:38


Börja med att gå in på: http://www.modthesims.info/d/438706   Tryck på Download Knappen. Tryck sedan på cmomoney_PosePlayer.rar Sen laddas den hem. Sedan trycker man på Visa i mapp. Kopiera sen ( Filen är en komprimerad rar-fil så m...

Av Mollan - 1 maj 2013 19:18


Några kanse undrar varför min blogg är helt annorlund än vad den var innan? Men det är för någon låtsades vara mig och skrev jätte elaka saker till andra och då la jag ner bloggen för att inte såra någon.. Du som skrev det snälla sluta! du tjänar ing...

Av Mollan - 1 maj 2013 18:28

Det är ju väldigt kul att ta foton i spelet och ibland vill man kanse ha en bättre bakgrund och då är en backdropbra att ha. Backdropen kan man ladda ner HÄR. Med denna kan man ta modellbilder på sina simmar och saker. Men för att flytta simmen...

         

 

 

Hejsan jag är Mollan och jag är 11 snart 12(: Jag kommer att skriva inlägg nästan varje dag och flera gånger om dan också. Denna blogg kommer handla om The sims 3 och 2 och alla expantionspaket jag har och vill ha:). Just nu har jag till The Sims 3: Diesel, Universitetliv, Årstider. The Sims 2: Double Deluxe. Ha det bra:) Mer
Mollan

När du ställer frågor tänk på det här:

1. Skriv utförligt.

2. Du får skriva frågan igen men vänta en stund då!

3. Kolla gärna igenom frågorna om jag svarat på en liknande fråga...

 

9 besvarade frågor

           

 

 

Vilken är bäst?
 The Sims 2
 The Sims 3

 

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

 

 

 

 

 

Arkiv

   

 

Du får inte kopiera något från mig utan tillstånd. Vissa av mina bilder är från EA och dem äger jag självklart inte.

 


Skapa flashcards